Статьи

Проводимо правильно податкову оптимізацію на малих, середніх та великих підприємствах.

На сьогоднішній день реалії бізнесу такі, що майже кожне підприємство України прагне до зниження  податкового навантаження, незалежно від виду діяльності.  Так чому б при цьому не використовувати легальні способи оптимізації оподаткування.

Податкова оптимізація – це перш за все легітимне та ефективне податкове планування нарахувань та виплат до бюджету.

Що дає нам така оптимізація? Використання легальної оптимізації податків дозволить Вам уникнути багатьох проблем з податковими органами   та негативних наслідків у вигляді нарахування штрафів, а в деяких випадках притягнення до кримінальної відповідальності.

Давайте розглянемо як наша необачність при проведенні податкової оптимізації може призвести до негативних наслідків та які це наслідки:

  1. Необачність  при виборі контрагента. Це може призвести до збільшення сум ПДВ до сплати.
  2. Недостатність коштів для ведення  фінансово-господарської діяльності може зменшити суми по відшкодуванню вхідного ПДВ.
  3. Невідповідність показників податкового навантаження компанії з  середніми показниками по галузі  може мати негативні наслідки у  вигляді відмови податкових органів у прийнятті видатків по податку на прибуток.
  4. Ведення бухгалтерського обліку у невідповідності до чинного законодавств призведе до нарахування штрафів та пені за несплату податків.

Для правильного використання    методів мінімізації податків слід чітко орієнтуватись на  пункти податкового планування, які дозволять скласти індивідуальні схеми оптимізації оподаткування.

Яким чином потрібно організувати роботу,який має бути рівень виконання, спосіб реалізації та частота проведення податкової оптимізації на малих, середніх та великих підприємствах.

Організація роботи.

  1. Мале підприємство. Має бути чітке ведення бухгалтерського обліку, внутрішнього документообігу, використання прямих пільг.
  2. Середнє підприємство повинно мати  спеціальну  підготовку контрактних схем, типових та  основних договорів.
  3. Велике  підприємство має кожен день  організовувати стратегічне планування діяльності.

Рівень виконання

  1. На малому підприємстві має бути професійний бухгалтер
  2. На середньому підприємстві – спеціально підготовлений персонал – щонайменше – кваліфіковані юрист та бухгалтер, контроль та керівництво з боку фінансового директора.
  3. На великому підприємстві повинен бути тісний взаємозв’язок між службами підприємства, наявність податкового адвоката, контроль з боку ради директорів.

Спосіб реалізації

  1. Для малих підприємств досить разової консультації податкового консультанта.
  2. Для середніх підприємств це може бути абонентське  обслуговування в спеціалізованій (аутсорсинговій) компанії.
  3. Що стосується великих компаній, то тут потрібна спеціальна програма розвитку, обов’язковий аналіз(аудит) оподаткування та експертиза всіх заходів та інновацій податковим консультантом

Періодичність

  1. Малі підприємства – одноразово
  2. Середні  підприємства та великі-регулярно.

На нашому сайті ТаксОптима Ви знайдете компанії, які допоможуть Вам у проведенні податкової оптимізації та веденні бухгалтерського обліку.  Сайт ТаксОптима розроблений таким чином, щоб Ви змогли за короткий проміжок часу знайти компанію для співробітництва і переглянути товар який вона пропонує. Розмістіть свою пропозицію, якою скористаються інші підприємці для того щоб мінімізувати податки.

Ключевые слова: 

Проводимо правильно податкову оптимізацію
comments powered by HyperComments