Новости

Електронна акцизна марка в боротьбі з нелегальним алкоголем.

Електронна  акцизна марка в боротьбі з нелегальним  алкоголем.

За офіційними повідомленнями, Міндоходів вже готово на протязі першого півріччя розібратися з нелегальним алкоголем. Що знову призведе до підвищення та сплати податків.

Нажаль, якогось дієвого способу вони не знайшли, але знову було підняте питання про зміну акцизної марки, та впровадженні іі електронного аналогу.

Судячи з останніх повідомлень у відомстві вже ведеться робота по впровадженню електронного обігу та системи, яка буде відслідковувати підакцизні товари  та визначені компанії, які зможуть запропонувати свій варіант акцизного продукту.

Це визиває серйозне занепокоєння серед виробників підакцизних товарів, оскільки невідомо нічого ні про систему, ні про те, коли заплановане її впровадження.

29 квітня було проведено засідання на якому вперше були озвучені чіткі кроки відносно проекту «Електронної акцизної марки»

Чотири  компанії озвучили свої ідеї, стосовно переводу  підакцизної продукції в електронну сферу.

В основі всіх представлених ідей, стосовно системи - є генерування індивідуального числового коду на одиницю продукції. Цей код допомагатиме  отримувати інформацію про виробника продукції та про її шлях пересування.

Зверніт увагу на Українську систему оподаткування.

Найбільш вдалу ідею запропонувала Швейцарська Асоціація  цифрового кодування та відслідковування. Суть такої електронної марки  полягає в тому, що код, який є унікальним  наноситься і на упаковку, і на ящик і так далі. Отримувати інформацію можна буде шляхом відправки  по СМС  коду на відповідний номер.

Інша Швейцарська компанія запропонувала нанесення графічного елементу.

Стосовно українських компаній, то вони запропонували  удосконалення бумажняних акцизних марок, шляхом розміщення на них закодованих елементів.

Але слід відмітити те, що відповідь на саме головне питання, яким чином електронна марка допоможе змінити ситуацію з продажем нелегальної підакцизної продукції так і не було озвучено. До того  не були озвучені і суми коштів, які необхідні для впровадження даної системи . Також ніхто не може дати гарантію про повторне невикористання цих кодів виробниками контрафактів.

Висновки цього засідання досить песимістичні і вони дали чітко зрозуміти про  неможливість того завдання, яке було поставлене Міндоходів, про детінізацію ринку підакцизних товарів до 15 травня цього року.

comments powered by HyperComments
Електронна акцизна марка в боротьбі з нелегальним алкоголем. | Оптимизация налогообложения

Ошибка

На сайте произошла непредвиденная ошибка. Пожалуйста, повторите попытку позже.