Статьи

Електронні перевірки у 2014 року. Правила їх проведення

 електронна податкова перевірка

Продовжуємо розглядати, що нового чекає на суб’єктів підприємницької діяльності в оподаткуванні в цьому році. В даній статті буде описана електронна податкова перевірка, яка буде здійснюватися у 2014 році контролюючими органами.

З 1 січня 2014 року набуває чинності Порядок надання платником податків заяви, яка стосується проведення невиїзної документальної позачергової електронної  перевірки  та прийняття рішень територіальним органом Міністерства доходів та зборів України про проведення такого роду перевірок.

Електронна перевірка здійснюється згідно з подано заявою платника податків з незначним ступенем ризику. Електронна перевірка може проводитися на підставі п.72.2  статті 77 « Порядок проведення документальних перевірок»  розділу 2 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-6.

В заяві,що подає платник податків не пізніше ніж за десять календарних днів до початку  проведення запланованої електронної перевірки. Окрім загальних облікових даних потрібно ще обов’язково вказувати деякі дані.

Що потрібно вказати в заяві  на проведення електронної перевірки.

  1. Податкові періоди господарської діяльності, що підлягають електронній перевірці.
  2. На якій системі оподаткування ви знаходитесь.
  3. Список податків, що підлягають перевірці
  4. Потрібно вказати про ведення в електронному вигляді бухгалтерського обліку
  5. Разом із заявою потрібно надати документи, що пов’язані з нарахуванням та сплатою податків та зборів, в потрібному форматі
  6. Вказати спосіб, в який платник податків надасть документи для здійснення перевірки ( чи це буде здійснено за допомогою електронної почти або на носії інформації)

До заяви повинні додаватися  підтверджуючі електронні документи.

Податковий орган повинен отримати від платника податків копії документів, що стосуються перевірки, які мають бути завірені.

Електронна перевірка здійснюється за ті періоди, що не перевірялись в планово або позапланово та при наявності  відповідної звітності.

Податковий період не може бути меншим а ніж базовий податковий період, який встановлений по відповідному податку або збору.

Для кого можуть проводитися електронні перевірки.

  1. Для платників податку,що перебувають на спрощеній системі оподаткування – з 1 січня 2014 року.
  2. Для суб’єктів підприємницької діяльності мікро-, малого та середнього бізнесу – з 1 січня 2015 року.

Для інших платників податку, електронні перевірки можливо буде проводити лише з 1 січня 2016 року.

Про інші нововведеннях, які відбулися в оподаткуванні з 1 січня цього року, читайте в наступних статтях.

Ключевые слова: 

електронна податкова перевірка, Електронні перевірки, правила,документальні перевірки
comments powered by HyperComments