
Кількість автомобілів, що на сьогоднішній день зареєстровані в Україні дорівнює більш ніж 1,3 мільйони штук.
Скільки ж з цієї кількості автомобілів згідно зі змінами до Податкового кодексу України підпаде під оподаткування, як розкішні авто?
Отже, нагадаємо, що під оподаткування попадають виключно автомобілі з об’ємом двигуна більше 3000 куб.см. та строк експлуатації яких не перевищує п’яти років, а таких автомобілів в Україні нараховується близько сімнадцяти тисяч. Згідно з чинним законодавством володарі таких автомобілів мають сплачувати 25 000грн щорічно.
Минимизация налоговых платежей при ввозе авто на территорию Украины
А чи є це в дійсності податком на розкішні автомобілі?
Якщо врахувати те, що дорогі автомобілі вже давно не рахуються за об’ємом двигуна і те що більшість з автомобілів, що нині підпаде під оподаткування, а це позашляховики, які були куплені в кредит, то виникає питання, а де податок на розкіш?
Виходить, що олігархи, які дійсно володіють дорогими розкішними іномарками знов таки не підпадають під дію нового закону. І чомусь завжди у нас в країні закони розробляються таким дивним чином, що начебто , податок платитимуть багаті, а насправді він лягає на плечі пересічних громадян.
Налог на автомобили в Украине 2015
Візьмемо наприклад податок на нерухомість, який мав би також бути податком на розкіш, адже розробляти цей законопроект мали б з урахуванням не тільки об’єму житлової нерухомості, але й з урахуванням вартості такої нерухомості. Отже, якщо олігарх має елітний будинок десь у Кончі Заспі, то і платити за свої апартаменти він мав би більше. А виходить що? Що той хто має руїни десь у Волновасі має сплатити стільки ж скільки олігарх за свій престижний будинок. Чи не здається нашим урядовцям дивним таке положення речей і скільки нас ще обкрадатимуть.