Статьи

Схеми мінімізації податкових платежів організації ресторанного бізнесу

Схеми мінімізації податкових платежів організації ресторанного бізнесу

Вперше питання про оподаткування стає актуальним перед майбутніми рестораторами, коли вони починають замислюватись, яке саме підприємство відкрити. Тут не обійтись без складання бізнес плану. Звичайно точно спрогнозувати об’єм виручки вам не вдасться, але приблизно це можливо зробити. Для цього потрібно суму середнього чеку помножити кількість місць у залі та на коефіцієнт оборотності залу . Це й дасть розмір виручки, яку ви можете отримати.

 Якщо сума виручки до 500 000 гривень на рік то у такому випадку  буде доцільним вести діяльність СПД (обмеження до 500 000 на рік)або фізична особа підприємець ( це у випаду, якщо ви не плануєте ставити на продаж підакцизний товар – алкогольні напої та тютюнові вироби. Якщо сума запланованої виручки більше  500 000 гривень, але менше ніж 1000 000 гривень то вам доцільно буде вести діяльність перебуваючи на єдиному податку 10%(обмеження до 1000  000гривень). Якщо сума виручки більша а ніж мільйон тоді вам залишається  лише працювати на загальній системі  оподаткування і бути платником податку на прибуток загальних умовах.

Дані наведені в таблиці

Кількість посадочних місць

Сума середнього чеку

Оборотність місця в день

Виручка за день

Виручка за рік

Наявність алкоголю та тютюну

Форма організації підприємства

50

40

3

6000

2160000

-

СПД (єдиний податок)

100

60

2

 

4320000

+

СПД, ПП, ТОВ на єдиному податку

100

150

2

30000

10800000

+

ТОВ на загальній системі, ТОВ на єдин. под. 10%бар+СПД(кухня)

150

250

1

37500

13500000

+

На загальній системі оподаткування

Все досить просто, але ж рестораторам не дуже хочеться сплачувати до бюджету суму з декількома нулями. Тоді існують дві схеми, які допоможуть мінімізувати податкові платежі в бюджет. Один з них офіційний а інший неофіційний. Ми вам розкажемо і про той і про інший.

Схема №1

  1. Потрібно розділити кухню і бар.

                         Мал. Схема мінімізації податкових виплат

Це самий поширений спосіб для невеликих закладів - розділити діяльність по кухні та бару на окремі суб’єкти підприємницької діяльності. Якщо якесь із підприємств являється власником приміщення або орендатором, потрібно підписати договір оренди або суборенди. В договорі потрібно вказати площу, яка здається або суборенду під кухню чи бар. Наприклад, якщо загальна площа 400 кв. м., основний орендатор  ТОВ на єдиному податку, на якого оформлений бар , передає в суборенду площу 100кв.м СПД під кухню.

Ліцензію можна отримати на будь – яке підприємство , але не на ФОП, тому що йому заборонено продавати алкогольні напої та тютюн. Тому бар може бути оформлений  на ТОВ на єдиному податку у 10% або юридичну особу на загальній системі оподаткування або на юридичну особу на 6: податку з ПДВ.  Головне це вірно проводити розрахунки з клієнтом. Як це робити ми розповімо вам у наступній статті.

Ключевые слова: 

схема, мінімізація, виплати, ресторан, бізнес
comments powered by HyperComments