Статьи

Як мінімізувати податкові платежі. Ресторанний бізнес

 Ресторанний бізнес. Оптимізація оподаткування в Україні

В минулій статті ми зупинилися на тому, що доцільно розділити кухню та бар, але при цьому потрібно правильно проводити розрахунки з клієнтами. Клієнту потрібно видавати два розрахункові документи:

1.Касовий чек  ПРО на напої із бару

2. Розрахунковий документ на блюда,  що були придбані у підприємця

При цьому офіціант повинен приймати два різні замовлення на від двох різних підприємств.  Тому, щоб не виникало питань офіціант приймається на роботу за основним місцем праці та по сумісництву .

Облік ведеться по двом підприємствам одночасно. Закупівля по бару здійснюється  наприклад з ТОВ, а  по  кухні з СПД (Головне не переплутати).

Податкова добре знайома з даною схемою, але пред’явити претензії немає до чого.

Мінус даної схеми:

  • Всі  необхідні документи (крім ліцензії на тютюнові вироби та алкоголь) потрібно отримувати на два підприємства.
  • Подвійна робота для бухгалтера, оскільки звітність ведеться по двом підприємствам та звітність теж здаєте по двох підприємствах.
  • Не завжди клієнт може замітити два розрахункові документи

Головне те, що ця схема не підходить на великих закладів або тих,  хто має розгалужену с мережу закладів. Якщо, обіг в декілька десятків мільйонів, то  тяжко возитися з підприємствами з різною формою власності.

Далі розберемо, що потрібно сплачувати, якщо ви працюєте на загальній системі оподаткування, що передбачає ПДВ у розмірі 20% та податок на прибуток.

Така система являється оптимальною для крупних підприємств ресторанної галузі.

Базою для нарахування ПДВ – є різниця між податковим зобов’язанням та податковим кредитом. Дебетовий ПДВ виникає  під час будівництва ресторану, це перш за все капітальні затрати, купівля обладнання , інвентарю. Наприклад, якщо інвестиції в ресторан склали 600 000доларів, то ПДВ на повернення складатиме 100 000долларів. Податкові накладні на цю суму можуть використовуватись протягом тривалого періоду. Весь цей час підприємство не платить ПДВ  або платить мінімум.

Наприклад підприємство що знаходиться н загальній системі оподаткування перераховуватиме гроші постачальнику – не платнику ПДВ, на нього певним чином окладаються податкові зобов’язання  на суму, яка була сплачена такому постачальнику. Тому доцільно працювати лише з постачальниками, які є платниками ПДВ, для того щоб різниця до нарахування ПДВ була мінімальною.

В наступній статі розберемо з вами приклад та продовжимо цю тему далі і розкажемо, яким чином мінімізувати податкові платежі якщо ви плануєте відкрити свій ресторан і  будете перебувати на загальній системі оподаткування.

Ключевые слова: 

ресторан, бизнес, потимізація, податки, зменщення, віплати
comments powered by HyperComments